Monday, September 14, 2020

AMPANG PARK STREET SPOT VISITED BY PRASANA CHAIRMAN

 





Salam. Lets give your fullest support. Save Ampang Park skate spot!!! Stop vandalized, be responsible. Semoga dipermudahkan segala urusan!!! 

#Repost from @patriotskateboardclub by @quicksave.app
・・・
Gambar 1: 13 Sept 2020. Jam 10:37 pagi. Beliau memperkenalkan diri sebagai penguatkuasa Prasarana kepada Pengarah Pembangunan Perniagaan & Korporat (PSC) dan menegur supaya obstacles yang disimpan di kawasan tersebut harus dialihkan. Jika tidak ia akan dirampas dan dibuang. Beliau juga mambangkitkan isu dinding diconteng dan isu tangki air.

Gambar 2: 13 Sept 2020. Jam 12:24 tengahari. Lawatan YB Dato' Sri Haji Tajuddin Abdul Rahman (Pengerusi Prasarana) ke kawasan yang sama dan membincangkan isu yang sama bersama Pengarah Pembangunan Perniagaan & Korporat (PSC) dimana beliau tiada masalah obstacles yang disimpan disitu dan tiada isu meluncur di sekitar kawasan terbabit.

Kami di pihak Patriot Skateboard Club (PSC) akan membincangkan isu ini secepat yang mungkin secara rasmi bersama pihak Prasarana, DBKL, dan Menteri Wilayah. Semoga isu ini dapat diselesaikan dengan segera dan tiada lagi masalah yang timbul kita meluncur di sekitar LRT Ampang Park. Bersama kita mendoakan atas usaha ini untuk kebaikan dan masa depan pembangunan papan luncur tanah air.

#patriotsbclub #longliveampangpark #skateboarding #skatemalaysia #myskate

No comments:

Ads Inside Post